Saker jag inte behöver men antagligen kommer att köpa ändå:

  • Glassmaskin. Jätteonödig grej. Men finns det en i rosa så kommer jag garanterat köpa den.
  • Blu-ray spelare. Nu börjar dom ju bli lite billigare så jag har allt varit lite sugen på en. Men det känns ju så värt att sitta och titta på blu-ray på min 100 år gamla tjock-tv. Det är ju som att ha diamantörhängen till sunkiga myskläder. Liksom.
  • En ny telefon. Den jag har fungerar alldeles utmärkt. Men jag vill ju ha en sån där stor platt telefon som alla andra har. Som man kan spela Angry birds i.
  • Mer skor. Jag ska inte köpa mer skor Jag SKA inte köpa mer skor JAG SKA INTE KÖPA MER SKOR JAG SKA INTE KÖPA MER SKOR!!! Jag kommer köpa mer skor.
  • Mer schampo, balsam, duschcreme och parfym. Jag har nog så det räcker i 10år. Undantag parfymerna. De räcker nog livet ut. Så här såg mitt badrum ut i våras:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0