Helgen

I helgen har jag gjort mycket skoj. Shoppat och kollat film med Fia fredag och lördag och på söndagen så åkte jag ut till Ekeskog och så tog jag, Fia och Linnéa en ridtur på Flora, Lillen och Moa. Gamlingarna var pigga och glada och tyckte det var kul att komma ut. Sedan så red jag och Fia Åse och Åsa. Det gick bra, en härlig tur i härligt väder! Tack snälla Elin för att vi fick låna hästarna!
Bild från i våras.

Gick i mina nya stallskor hela dagen och de fick mycket väl godkänt! Både att gå i och rida i. Ingen skoskav! Alltså ingen alls! Så de rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Elin

De var bara bra att de fick röra på sig! Så tack själv!

2011-10-18 @ 15:08:29
URL: http://pudelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0