Äntligen!

Jag har hittat dom! Vantarna jag letat efter hur länge som helst!
Hittade dom på nelly.com Klicka på länken för att se dom! Dyra men hoppas verkligen dom är värda det!
Och på tal om shopping... Jag som INTE skulle köpa ny telefon har gjort just det... Köpt ny telefon. Det blev en Sony Ericsson Xperia Arc. Grymt nöjd so far!
Jag skulle heller inte köpa mer parfym men det har jag också gjort. 2 st dessutom. Fast det var ett två-pack så det räknas ju faktiskt bara som en!
Har köpt nya stallskor också! Mina Easy riders som hängt med i över 10 år har börjat ge sig så jag kände det var dags för nya. Och ni som känner mig vet ju att jag är lite känslig med skor, jag får ju skoskav av precis allt! Men det blev iaf ett par Easy rider pro. Inte alls som de valiga Easy ridersen. Snygga och jättesköna!
Bild från Mountain horse

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har också en Xperia Arc! Tycker den är jättebra! :)

2011-10-17 @ 09:32:14
URL: http://madduskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0